Reset Password

Your search results

SPLOŠNI POGOJI POSLOVANJA

Splošni pogoji poslovanja določajo delovanje spletnih rezervacij apartmajev in storitev LILL.SI, pravice in dolžnosti uporabnika in ponudnika nastanitev in storitev ter urejajo poslovni odnos med njima. Sestavljeni so v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1), Uredbo (EU) 2016/679 Evropskega parlamenta in Sveta z dne 27. aprila 2016 (Splošno uredbo o varstvu podatkov – GDPR), Zakonom o elektronskem poslovanju na trgu (ZEPT) in Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEKom-1).

Kupca zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku rezervacije (oddaje spletnega naročila). Uporabnik je ob oddaji naročila opozorjen na splošne pogoje poslovanja in z oddajo naročila potrdi svojo seznanjenost z njimi.

 

Lastnik spletne strani:

LILL ONLINE d.o.o.

Karlovška cesta 10, 1000 Ljubljana, Slovenija
Registration number: 9003738000
Tax ID: 26550890

 

Vrste uporabnikov

Uporabnik spletnih rezervacij lahko opravi rezervacijo kot gost ali član. Gost je dolžan pred opravljenim nakupom zagotoviti vse zahtevane podatke za uspešno izvedbo rezervacije. Vsak uporabnik lahko postane član s preprosto registracijo na spletni strani in mu tako ni potrebno vpisovati podatkov ob vsaki rezervaciji.

Ob registraciji pridobi gost uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte, ter geslo. V kolikor uporabnik želi spremeniti osebne podatke, lahko to stori v uporabniškem profilu.

Član opravi nakup hitreje, ima vpogled v pretekle nakupe ter si lahko sestavi seznam želja za prihodnje rezervacije.

 

Vaš uporabniški račun

Najprej se registrirate, ko ste registrirani imate možnost spreminjati svoje osebne podatke, pregledovati vaše rezervacije.

Pri odprti rezervaciji lahko rezervacijo odpoveste s klikom na črn gumb Cancel booking

Lahko nadaljujete z drugim plačilom rezervacije tako da kliknete oranžen gum Pay for booking

Lahko si naložite račun tako da kliknete črn gumb Download (advance) Invoice (odvisno od statusa vašega plačila)

Po poteku rezervacije se vam bo aktiviral zeleni gumb You can post the review after the trip, ki vas bo preusmeril na stran kjer boste lahko oddali svoje mnenje.

 

Dostopnost informacij

LILL, spletne rezervacije nastanitev, se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:

  • Ime in točen naslov ter kapaciteta apartmaja
  • Rezervirane dni, število nočitev
  • Vse cene bodo jasno in nedvoumno določene in razvidno bo prikazano, ali že vsebujejo davke
  • Način plačila in potrditev rezervacije,
  • Časovno veljavnost ponudbe,
  • Pogoji za odpoved rezervacije
  • Pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.
  • Kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (kontaktni obrazec, elektronska pošta, telefon),
  • Navodila za prihod v apartma

Rezervacije in cene

Nastanitev ali storitev se lahko najame ali rezervira, dokler je prosta in zanjo ni bila sprejeta rezervacija. Rezervacija je zagotovljena po prejetem plačilu depozita ali zneska rezervacije.

Zaradi narave poslovanja prek spleta se ponudba ter cene spletnih rezervacij nastanitev in storitev LILL ažurirajo in spreminjajo pogosto. Cene spletnh rezervacij so enake tako za registrirane člane kot za goste spletne strani. DDV ni obračunan v skladu s 94. členom ZDDV. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti.

Cena najema nastanitve zajema: posteljnino, brisače, kuhinjske brisalke, elektriko in/ali plin, ogrevanje in standardno končno čiščenje po odhodu.

Cena storitev zajema izvedbo storitve po v naprej določenem programu in časovnem okviru.

 

Plačilo turistične takse

Turistična taksa ni vključena v ceno in se zaračuna dodatno. Višina turistične takse varira glede na lokacijo apartmaja ter starost oseb. Vezana je na število dni bivanja in št oseb.

Ljubljana 3,13 eur/osebo/dan, otroci (7-18let) 1,57 eur/osebo/dan

Bohinjska Bistrica, Škofljica 2,00 eur/ osebo/dan, otroci 1,00 eur/osebo/dan,

Portorož, Laško 2,50 eur/osebo/dan, otroci  (7-18let) 1,25 eur/osebo/dan

 

Koda za popust in promocijska koda

Koda za popust oziroma promocijska koda prinaša različne ugodnosti pri nakupu prek spletnih rezervacij LILL. Vsaka koda je časovno omejena in se lahko uporabi le v navedenem roku. Kode po izteku veljavnosti ni možno uporabiti.

  • Uporaba kode za popust in promocijske kode:

Izberite nastanitev ali storitev, ki jo želite rezervirati. Ob zaključku naročila pred plačilom v polje za vnos kode (Coupon Code) popusta vpišite kodo popusta in s klikom na gumb “Apply”. Vrednost kupona se odšteje od zneska nakupa.

 

Oddaja povpraševanja

Na spletni strani lill.si izberete datum Check in (oz datum prihoda v app) ter Check out (oz datum odhoda iz app), število gostov, kliknete oranžen gumb Send inquiry. Odpre se vam okenček, kjer lahko dodatno še napišete sporočilo in kliknete Send message. Po prejetju sporočila vam bomo odgovorili v najkrajšem možnem času oz najkaseneje v roku 8 dni.

 

Kreiranje rezervacij

Na spletni strani lill.si  izberete datum Check in (oz datum prihoda v app) ter Check out (oz datum odhoda iz app), število gostov. Strinjate se s pogoji uporabe, nato kliknete Book now. Odprl se vam bo okenček, kjer boste imeli naveden povzetek vašega naročila, skupaj s cenami za nakup.

V kolikor želite nadaljevati z nakupom kliknete oranžen gumb Pay for booking. V kolikor kliknete črn gumb Go to reservation, vas spletna stran preusmeri na seznam vaših rezervacij (glejte vaš uporabniški račun).

Za popolno rezervacijo morate posredovati zahtevane kontaktne podatke, ki so označeni z rdečo zvezdico (ime, priimek, e-poštni naslov, naslov ulice, mesto, poštno številko, državo in tel. številko), ki jih potrebujemo za potrditev rezervacije.

Obrazec omogoča, da se lahko ustvari uporabniški račun in so pri naslednjem naročilu podatki uporabnika že shranjeni.

 

Postopek nakupa

Na spletni strani lill.si (zberete datum Check in (oz datum prihoda v app) ter Check out (oz datum odhoda iz app), število gostov. Strinjate se s pogoji uporabe, nato kliknete Book now. Odprl se vam bo okenček, kjer boste imeli naveden povzetek vašega naročila, skupaj s cenami za nakup. V kolikor želite nadaljevati z nakupom kliknete oranžen gumb, Pay for booking (nakup v zadnjem trenutku), oz oranžen gumb Pay for deposit (nakup 7/15 ali več dni pred prihodom). Možnosti nakupa so odvisne od časovnega razmika do prihoda v apartma in lokacije apartmaja.

Ponujamo vam 2 možnosti nakupa, ki sta odvisni od časovnega razmika do prihoda v apartma:

  1. V primeru da želite rezervirati apartma v zadnjem trenutku (7 dni pred prihodom ali manj za apartmaje v Ljubljani ter 14 dni pred prihodom ali manj za apartmaje izven Ljubljane), imate možnost nakupa v enem koraku: Plačate polno ceno in potrdite rezervacijo. Rezervacijski sistem napiše: Pay full price & confirm reservation
  2. V primeru da želite rezervirati apartma prej kot 7/14 dni pred prihodom, imate možnost nakupa v dveh korakih:

1.korak: Plačilo deposita (10% cene), Rezervacijski sistem napiše: Pay deposit & confirm reservation

2.korak: Plačilo preostanka plačila lahko uredite na vaši strani rezervacije, kjer imate gumb Pay for booking.

 

Nakup za pravne osebe

Postopek nakupa za pravne osebe je popolnoma enak kot za fizične osebe, le da je ob zaključku naročila potrebno vpisati še naziv podjetja in davčno številko podjetja. Prav tako so enake možnosti plačila.

 

Pregled plačila in plačila

Način plačila:

– S kreditno kartico (Visa, Mastercard) preko varnega plačilnega sistema SIX Payment Services: Kupec je preusmerjen na varno stran sistema SIX Payment Services, kjer opravi plačilo. Rezervacija bo potrjena takoj, ko s strani sistema SIX Payment Services prejmemo potrditev o plačilu.

– Z nakazilom na trr

Vse storitve se plačajo v EUR

Povzetek naročila:

V vašem uporabniškem računu so prikazane rezervcije, ki so trenutno v teku (pri iskanju ste kliknili gumb Book now) in je rezervacija časovno še možna (ni pretekel datum prihoda oz ni bila odjavljena glede na naš odpovedni rok rezervacij-glejte Odpoved rezervacije). Cena rezervacije, in dodatni stroški ter skupni strošek za plačilo so razvidni pri vski rezervaciji, še preden se zaključi naročilo.

 

Postopek obveščanja o nakupu

Po oddaji rezervacije kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je rezervacija potrjena.

Lill.si lahko za preverjanje podatkov ali zaradi zagotavljanja točnosti rezervacije kontaktira kupca na njegovo telefonsko številko ali elektronski naslov.

 

Izdaja računa

LILL ob plačilu preko spleta avtomatično kreira račun za plačilo in vam ga pošlje po e-pošti takoj, izjemoma najkasneje v roku 8 dni.

Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov pred oddajo rezervacije. Kasneje podanih ugovorov glede pravilnosti izdanih računov ne upoštevamo.


Odpoved rezervacije

gost ima pravico do povrnitve vplačane rezervacije s pisno odpovedjo bivanja:
– do 30 dni pred prihodom: 90% zneska rezervacije
– od 29 do 14*/7** dni pred prihodom: 10% zneska rezervacije
– od 14*/7** dni do 1 dneva pred prihodom se znesek rezervacije ne vrača

* Velja za apartmaje in hiše, ki so izven Ljubljane

** Velja za apartmaje v Ljubljani


Če odpoveste rezervacijo za daljše obdobje manj kot 7 dni pred prihodom (oz. na dan prihoda), je potrebno plačati celotni dogovorjeni znesek nočitev do enega tedna najema.
Pri bivanjih, ki so krajša kot so bila prvotno dogovorjena z rezervacijo, se dnevne cene obračunajo po veljavnem ceniku.

Odpoved od rezervacije potrošnik lahko opravi v našem rezervacijskem sistemu v svojem uporabniškem računu, s klikom na gum Cancel reservation, ali pa to sporoči na e-pošto: info@lill.si Obrazec za odstop od pogodbe je na voljo tukaj.

Obrazec je potrebno v celoti izpolniti. Kupcu bo vračilo pripadajočega plačila izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni od prejema obrazca o odstopu od rezervacije.

Zaradi zagotavljanja gotovosti, točnosti in pravočasnosti vračila ter zagotavljanja evidence o plačilih, se vračilo plačila kupcu izvede izključno z nakazilom na njegov transakcijski račun. Vračilo plačila v gotovini ni mogoče.

Pri odstopu od rezervacije, kjer je bila uporabljena koda za popust ali promocijska koda, se ta sredstva upoštevajo kot popust in se uporabniku ne vrnejo. Na TRR uporabnika se vrne le vplačani znesek, uporabniku pa se obenem vrne promocijska koda v obliki nove kode.

 

Prijava in odjava za apartma ter hišni red:

Prijava v apartma je mogoča 15.00 – 21.00, razen v kolikor ni drugače v naprej dogovorjeno

Odjava iz apartmaja je mogoča do 10.00, razen v kolikor ni drugače v naprej dogovorjeno

Gost je dolžan bivati v nastanitvi v skladu s pravili in hišnim redom, ki se nahaja v apartmaju.
Gost je dolžan prijaviti reklamacijo v istem dnevu, ko ugotovi nepravilnost, pisno najkasneje v roku osmih dni po končanem bivanju. V nasprotnem primeru reklamacije nismo dolžni upoštevati.
Morebitno povzročeno škodo obračunamo v skladu s cenikom.

Za nekatere primere najema se lahko pisno dogovorijo in veljajo drugačni pogoji bivanja, kot so navedeni v teh splošnih obvestilih in pogojih bivanja, zato preverite hišni red v vsakem apartmaju. Prav tako so dodatni oz posebni pogoji odvisni od tega, kateri apartma najamete. Za dodatne informacije prosimo pište na: info@lill.si ali pokličite 00386 51 888 191.

 

Varnost

Lill.si uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov ter plačil. Lill.si v te namene uporablja SSL certifikat, ki ga je izdala za to pooblaščena organizacija.

 

Varovanje osebnih podatkov

LILL se zavezuje k varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika v skladu v skladu s Splošno uredbo o varstvu podatkov – GDPR in ZVOP-1.

LILL za nedoločen čas hrani naslednje podatke uporabnikov: ime in priimek, e-poštni naslov, kontaktni telefon, primarni naslov in naslove za dostavo, državo prebivališča, čas in datum registracije.

Navedeni osebni podatki so uporabljeni izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov) in ostalo potrebno komunikacijo z uporabnikom.

Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam.

Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam, in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega e-mail naslova, uporabniškega imena in gesla ter ustrezno programsko (protivirusno) zaščito svojega računalnika.

Več informacij o zasebnosti lahko najdete tukaj.

 

Komunikacija

LILL bo z uporabnikom stopila v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če uporabnik temu izrecno ne nasprotuje.

Oglasna elektronska sporočila bodo vsebovala naslednje sestavine:

  • jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila,
  • pošiljatelj bo jasno razviden,
  • različne akcije, promocije in druge tržne tehnike bodo označene kot takšne in pogoji udeležbe jasno določeni,
  • jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil.

Željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo LILL izrecno spoštovala. Več informacij o zasebnosti lahko najdete tukaj.

 

Ocene, mnenja in priporočila

Mnenja, ocene in priporočila, ki jih uporabniki napišejo, so del funkcionalnosti spletne trgovine in so namenjeni skupnosti vseh uporabnikov.

LILL omogoča, da mnenje napiše katerikoli uporabnik spletnih rezervacij, pred dokončno objavo pa jih pregleda. LILL ne bo objavila mnenj oziroma prispevkov, ki so kakorkoli žaljivi, neprimerni, ki vsebujejo očitne neresnice, so zavajajoča ali žaljiva ali ki po naši oceni ne nudijo koristi drugim uporabnikom in obiskovalcem. LILL ne odgovarja za informacije v mnenjih in se omejuje od kakršnekoli odgovornosti, ki izvira iz podanih informacij v mnenjih.

Z oddajo mnenja ali komentarja se uporabnik izrecno strinja s pogoji uporabe njegovega mnenja ali komentarja in dovoljuje objavo dela ali celotnega teksta v vseh elektronskih in drugih medijih. LILL ima pravico vsebino mnenja ali komentarja uporabljati časovno neomejeno in za katerikoli namen, ki je v poslovnem interesu LILL, vključno z objavo v oglasih ali drugih marketinških komunikacijah. Avtor mnenja hkrati izjavlja in zagotavlja, da je lastnik materialnih in moralnih avtorskih pravic za napisana mnenja in komentarje ter da te pravice neizključno in časovno neomejeno prenaša na LILL.

 

Omejitev odgovornosti

LILL se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njeni spletni strani. Kljub temu pa se lahko lastnosti storitev, možnost rezervacij ali cena spremenijo tako hitro, da LILL včasih ne uspe popraviti podatkov na spletni strani. V takem primeru bo LILL kupca obvestila o spremembah in mu omogočila odstop od pogodbe ali zamenjavo rezervacije.

 

Izključitev odgovornosti

Pridržujemo si pravico onemogočiti spletno stran ali onemogočiti dostop do nje zaradi tehničnih ali drugih težav in vzdrževanja, kar pomeni tudi onemogočenje ali oviro za uporabo spletnih rezervacij. V primeru tehničnih težav na spletni strani si pridružujemo pravico preklicati oddane rezervacije, katere je tehnična napaka prizadela. V primeru preklica rezervacij, vas bomo obvestili v najkrajšem možnem času in vas seznanili z nadaljnjimi koraki. Sami morate zagotoviti ustrezno zaščito opreme (antivirus itd.) pred dostopom do spletne strani in uporabo le-te.

Pritožbe in spori

Stranki bosta morebitne spore skušali rešiti sporazumno, na način, da stranka sporoči pritožbo na e-naslov družbe: info@lill.si  ali po priporočeni pošti (LILL ONLINE do.o.o., Karlovška cesta 10,1000, Ljubljana), podjetje pa bo o sporu odločilo v osmih delovnih dneh. V primeru, da stranki spora ne morete rešiti sporazumno, lahko sprožita postopke pred sodiščem.

Ne priznavamo nobenega izvajalca glede izvensodnega reševanja potrošniških sporov.

 

Nepravilno opravljena storitev

V primeru nepravilno opravljene storitve lahko potrošnik od izvajalca storitve zahteva, da:

  • odpravi pomanjkljivosti pri opravljeni storitvi ali
  • vrne del plačanega zneska v sorazmerju s pomanjkljivostjo pri opravljeni storitvi ali
  • da se storitev ponovno opravi ali
  • da se vrne plačani znesek.

Potrošnik mora na izvajalca storitve nasloviti dopis (na e-naslov družbe ali po priporočeni pošti, s povratnico), v katerem je treba opisati pomanjkljivosti pri opravljeni storitvi in postaviti enega izmed zgoraj navedenih zahtevkov. Pri tem se morate držati zakonsko določenih rokov in sicer mora napake grajati v dveh mesecih od dneva, ko je bila napaka odkrita, vendar ne sme miniti več kot dve leti od opravljene storitve.

 

Izvajalec storitve mora v roku 8 dni izpolniti potrošnikov zahtevek, če nepravilnost pri opravljeni storitvi ni sporna. Če pa je nepravilnost sporna, mora v enakem roku pisno odgovoriti ter podati obrazložitev.

 

Reklamacija storitev

Pomembno je, da se na kraju samem v najkrajšem možnem času izvajalcu storitev (rezervacijskem osebju), sporoči vsako napako. Ob morebitni pritožbi mora rezervacijsko osebeje ali izvajalec storitve, v najkrajšem času narediti vse potrebno za odpravo pomanjkljivosti.

Če pomanjkljivosti niso bile odpravljene na kraju samem, lahko potrošnik po vrnitvi, uveljavlja sorazmerno znižanje cene, in sicer v roku 2 mesecev po opravljeni storitvi. Če sta obseg in kakovost opravljenih storitev bistveno odstopala od dogovorjenega, je potrošnik upravičen do vračila vsega plačanega zneska.

Zahteva za znižanje cene oziroma vračilo plačanega zneska ne vpliva na potrošnikovo pravico, da zahteva povrnitev škode. Pritožbi je potrebno priložiti čim več dokazil npr. slike, zapisnik….

LILL spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. LILL se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost zagotavljanja učinkovitega sistema obravnavanja pritožb. Postopek obravnave pritožbe je zaupen. LILL v primeru pritožb deluje v smeri sporazumnega reševanja sporov.

Podjetje LILL ONLINE d.o.o. skladno z zakonskimi normativi ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanje potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki ga potrošnik lahko sproži v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.

 

Izvensodno reševanje portošniških sporov

Podjetje LILL ONLINE d.o.o. kot ponudnik blaga in storitev, ki se ukvarja s spletno trgovino na območju Republike Slovenije, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom na elektronski povezavi https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL.

Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošnikih sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.

 

Datum zadnje spremembe splošnih pogojev poslovanja: 30.11.2021